Wednesday, 19 December 2012

ක්‍රිස්තුත් වහන්සේ සමලිංගිකයෙක්ද? : Was Jesus gay?


පලමු වසරේ ඉගෙන ගන්න අපේ ලොකු  කොල්ලගේ වාර විභාගේ තිබ්බේ ලගදි. බුද්ධාගම විෂය  පහුවදාට යෙදිලා තිබ්බ නිසා, ඉරිදා දවසේ නිස්කලංකව හිටපු මාත් කොල්ලගේ විභාගේට උදව් වෙන්න කියලා ලෑස්ති උනා.  වෙසක් දවසේ වෙච්චි වැදගත් සිදූවීම් මොනවද කියලා පැහැදිලි කොරලා, ඒවා මතක තියෙන්නත් එක්ක, ඒ සිදුවීම් චිත්‍රයට නගන්න කියලා, ඒ ඉසඹුවෙන් මම ජංජාලගත උනා. අතරින් පතර ලොක්කා මොනවදෝ ඇහුවත්, ජංජාලගත වෙලා සිංහල බ්ලොග් අවකාශයේ අතරමං වෙලා හිටපු මට ඒ ගැන හරි නිච්චියක් නෑ.

කොහොම උනත් ලොක්කා ලස්සනට ඉපදීම, බුදූවීම හා පිරිණිවන් පෑම චිත්‍රයට නගලා තිබුනා. මට වඩා ඌට කොහොමත් කලාව පිහිටලා තියෙනවා. ඒත් පොඩි අවුලකට තිබ්බේ මේකා, සිදුහත් කුමරුටත් ‍රැස්වලල්ලක් දාලා ඇදලා තිබ්බ එකයි. මම නම් දන්න විදිහට ‍රැස් වලල්ල බුදුවීමේන් පසුව සිදු වූ දෙයක්. ඕක පහදලා දෙන්න ගියාම ලොක්කගේ මූන දෙල් වෙලා ගියා.ලස්සනට පාට ගාපු එක මකලා දාන්න එයා කැමති නෑ. අන්තිමේදි මට පරාජය භාර ගන්න උනේ ඉස්කෝලේ පාඩම් පොතෙත් සිදුහත් උපත ඇදලා තියෙන තැන ‍රැස් වලල්ලක් ඇදලා තිබ්බ නිසයි.

සිදුහත් කුමරුට ෂට්වර්ණ ‍රැස් වලල්ලක් දැම්ම එක ලොකු ප්‍රශ්ණයක් නොවුනත්, කුඩා යේසුස් කුමරුට ‍රැස් වලල්ලක් දැම්මොත් නම් ඒක ටිකක් ලොකු ප්‍රශ්ණයක් වෙනවා.ඇත්තටම ඒක එහෙම වෙලා තියෙනවා.




ඒක එහෙම වෙන්නේ LGBT පොරවල් හදුන්වන සංඛේතයක් ලෙසත් දේදුනු වර්ණ යොදා ගන්න නිසයි. ( Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender : කාන්තා හා පුරුශ සමලිංගිකත්වය, ද්විලිංගිකත්වය, ස්ව්‍යං ලිංග  පරිවර්ථනය ).කොටින්ම  LGBT කොඩියට ගන්නේ දේදුනු වර්ණ.

ජෙනේ රොබින්සන් , ඇමෙරිකාවේ එපිස්කෝපල් පල්ලියේ සමලිංගික බිශොප්වරයෙක්. ඔහු සමලිංගිකත්වය ප්‍රසිද්ධියේ පිලිගත් පලමු වැනි බිශොප්වරයායි.

"ක්‍රිස්තුත් වහන්සේගේ සමකාලීන සමාජය විවාහය අත්‍යවශ්‍ය දෙයක් ලෙස සිතූවක්. නමුත් ඔහුගේ ජීවීතයේන් වැඩි හරියක් ගෙවුනේ මිනිසුන් දොලොස් දෙනෙක් සමගයි. ඒ අතුරෙනුත් තුන් දෙනෙක් නායකත්වය සදහා විශේෂ උනා. එයිනුත් එක්කෙනෙක් ගැන බයිබලයේ සදහන් වෙන්නේ 'යේසූස් වහන්සේ ආදරය කල' යනුවෙනුයි."

මේ කාරණය උලුප්පලා ගන්නේ  ජෙනේ රොබින්සන් බිශොප්වරයායි. ඔහු කියන විදිහට නම් යේසුස් වහන්සේ සමලිංගිකත්වය අනුමත කරලා තියෙනවලු.

මේක කියෙව්වම මට නම් මතක් උනේ ජීප්සීසල්ගේ පරන සිංදුවකුයි...

ලේසීයටත් පහසුවටත් දැන දැන වැරදි කරනවා....
එහෙම කලත් නිදහසටත් කියන්න කරුණු තියෙනවා....
නැතිනම් හදලා කියනවා.....

ඒ උනත් මට තියෙන ඇත්තම ප්‍රශ්ණ නම් මේවායි................

ඇත්තටම සමලිංගික සේවනය පවක්ද?

මේරී මග්දලේනා සහ ඇගේ දරුවන් ගැන කථාව ඇත්තක්ද?

Thursday, 6 December 2012

රජතුමා හා ඇත්තෑ එක::: Mahinda Vs 71


උදේ පාන්දරම  ජංජාලගත වෙලා ඉන්න කොට අහම්බෙන් වගේ දැක්කා ලෝක ප්‍රසිද්ධ ෆෝර්බ්ස් සගරාව ලොකේ ඉන්න බලවත්ම පුද්ගලයන් 71 දෙනා නම් කරපු  නිව්ස් එක. මයියගේත් මෝඩ කමට පරිමාවක් නැති හින්දා ජාතිආලයයි,  දේශහිතෛශීකමයි පෙරදැරිකරගෙන නමෝ විත්තියෙන් හොම්බ දාලා බැලුවා බැරි වෙලාවත් අපේ රජතුමත් ලිස්ට් එකෙ ඉන්නවද කියලා..මොනාද ඉතින් ඛේදයකි තිතකි  තමයි.....


http://www.forbes.com/sites/davidewalt/2012/12/05/the-worlds-most-powerful-people/

ගිය ගමන් ආපහු හැරිලා එන්නත් බැරි හින්දා මාත් බැලුවා අපේ රජතුමාට බලවත් 71න් අන්තිමයාවත් වෙන්න බැරි  කාරණාව මොකදෑ කියලා. මොකද අර සූරපප්පගේ කා‍ටුන් එකේ ඉන්න වෙද පප්පා දෙන  අරිශ්ඨෙ වගේ හැමදාම රූපවාහිනියයි, ස්වාධීන එකෙයි නිව්ස් බැලුවම ඇගට පුදුම ජවයක්නේ එන්නේ. ඒ වෙලාවට නම් ඇත්තටම  හිතෙන්නේ ලෝකේ කැරකෙන්නේ රාජපක්ශ උතුමා වටේ කියලනේ. ඒත් මේ ඇමරිකන්කාරයෝ හදන ලිස්ට් වල අපේ අයගේ නම් නැති උනාම තමයි අපටත් මල පනින්නේ..මොකද අපිත් සිංහල කොල්ලොනේ..ඒත් පොඩ්ඩක් කූල් ඩවුන් වෙලා සීන් කෝන් එක පොඩ්ඩක් ස්ටඩි කොරන කොට තමයි තේරුනේ ලිස්ට් එකට ඇතුලු වෙන්න බැරි වෙලා තියෙන්නේ රජතුමාගේ තියෙන අහේතුවකට නොවන විත්තිය.

ලිස්ට් එකට ඇතුලු වෙන්න නම් හොදට සල්ලි එහාට මෙහාට කරන්න පුලුවන්, මිනිස්සු වැඩි ගානකගේ ජීවීත වලට බලපාන පොරක් වෙන්න ඕනලු. ඒත් බලන්නකෝ අසාධාරනේ එගොල්ලො මේකට දෙවියන් ගාව ගන්නේ නෑලු.දෙවියන්වත් මේ සීන් එකට ඇදලා ගත්ත නං ඉතින් අපේ රට බලා ගන්න ඉන්න තිස් තුන් කොටියක් උන දෙයියොයි,  යන්තන් කාල ඇදලා ඉන්න දෙකොටියයි එකතු කරලා ගත්තම තිස් පන් කොටීයක්ම පාලනය කරන්නේ අපේ රජතුමානේ. ඒක නිසා සීන් එකට එන්ටර් වෙන්න අපේ රජතුමාට මිනිස් ඔලු ගාණ මදි.

අනිත් කාරණේ සල්ලි. අපේ රටේ මුලු රාජ්‍ය ආදායමම ඉතින් ඩොලර් බිලියන 10 නේ.  ඒකෙනුත් භාගයක් ණය. ඒ උනාට ලොකේ ලොකුම සල්ලි කාරයා ගාවත් ඩොලර් බිලියන 72 ක් තියෙනවලු.ඉතින් කොහොමද අපේ රජතුමා මෙච්චර සල්ලි කන්දරාවක් එක්ක හැප්පේන්නේ...අඩුම ගාණෙ තෙල් ටිකක්වත් තිබ්බා නම් පොඩි ගේමක් දෙන්න තිබ්බා. මොකද ලොකේ 20% තෙල් සංචිත තියෙනවයි කියලා අර සෞදි රජාවත් මුන් මේක අස්සට රිංගවලා.

අපේ රජතුමාට බැරි උනාට ඉතින්,අපේ අල්ලපු රටේ කීප දෙනෙක් නම්. ලිස්ට් එකේ ඉන්නවා. සෝනියා නොනයි , සිං මහත්තයයි දෙන්නම මදිවට මුකේශ් අම්බානිත් ගොඩ..මොනා උනත් ඉතින් අසල්වාසීන් නේ කියලා සතු‍ටු වෙන එකයි තියෙන්නේ....

ඒ වගේම තමයි අපේ රජතුමාගේ හොදම යාළුවෝ වෙච්ච චීනෙයි , රුසියාවේ ලොක්කොත්  ලිස්ට් එකේ උඩින්ම ඉන්නවා. රජතුමත් මොල කාරයා.නැත්නං ඉතින් අසල්වැසියටත් කොකා පෙන්න ගෙන මේ ගොල්ලන්ට සෙට් වෙයිද?

ඒකෙන් මේකෙන් වැඩක් නෑ..මට දුක මේ කපේදී අපේ රජතුමාට ලිස්ට් එකට රිංගන්න බැරි බව මතක් වෙනකොටයි....ඕ ගොල්ලන්ටත් ටිකක් දුකයි නේද? දුක් වෙන්න එපා..තව ටිකක් රූපවාහිනියෙයි, ස්වාදීනෙයි නිව්ස් ටිකක් බලලා, අතට අහුවෙන දෙයක් කටට හැපෙනව නම් බඩට දාගෙන හොදට නිදා ගන්නයි තියෙන්නේ.......ඇහෙරෙන කොට ඔක්කොම හරි යයි.......

ප :ලි ; මං බැලුවා මුන් හරියටම 71 ක් ‍තෝරන්නේ මොකද කියලා.රජතුමා 72 වෙලා මුන් කුමන්ත්‍රණයක් කලා ද දන්නේ නැනේ...ඒත් බැලින්නං දැන් ලෝක ජනගහනේ බිලියන 7.1 ලු. මුන් ඒක බිලියනයකින් බෙදලා සූට්ටං 10න් වැඩි කොරලා

Tuesday, 4 December 2012

උසාවියක් නිහඩ කල ඝාතකයා - මේ ඔහුගේ කථාවයි -2 : The story of Mahatma Gandhi Killer : Nathuram Godse


http://ts2.mm.bing.net/th?id=H.4963827654328661&pid=15.1&H=160&W=129

''මහත්මා ගාන්ධි  යනු  'ජාතියේ පියා' යැයි සමහරු කියති. එය එසේ නම් මා ඔහු තුලින් දකින්නේ තම වගකීම ඉ‍ටු නොකල පීතෲත්වයයි. මුස්ලිම්වරුන් පිනවීම පිණිස භාරතය දෙකඩ කිරීම එහි කූට ප්‍රාප්තියයි. මහත්මා ඔහුගේ ඓතිහාසික කාර්‍යභාරය හමුවේ පාරජිතයෙක් . ඔහු භාරතයේ නොව පාකිස්ථානයේ පියා ය. ඔහුගේ ආධ්‍යාත්මික හඩ , පෞරුශය, අවිහිංසාවේ ක්‍රියාමාර්ග, පාකිස්ථානයේ අලිජින්නා ගේ අයෝමය අධිශ්ඨානය ඉදිරියේ සුණුවිසුණු වී හමාර ය''.

මේ හඩ නාතුරාම් ගෝඩ්සේය, ඉරණම තීරනය වී ඇතත්, විත්ති කුඩූවේ සිට නැගෙන්නේ ඔහු විස්වාස කල ,මදකදු නෙසෙල්වුනු ඔහුගේ  කථාවයි

http://ts1.mm.bing.net/th?id=I.5001567518066476&pid=15.1&W=160&H=104

තමන්ගේ මතවාදය හෝ විශ්වාසය වෙනුවෙන් කථා කරන්නෝ බොහෝ ය. ඒ අතුරින් එම මතවාදය, විශ්වාසය වෙනුවෙන් ක්‍රියාවෙහි යෙදෙන්නෝ සුළුතරයකි. එම සුළුතරයෙනුත් තමන්ගේ 'ජීවිතය' ඒ වෙනුවෙන් කැප කරන්නෝ අල්පය. ජීවිතය කැප කරන්නෙක් උවද ඒ පරිත්‍යාගය වෙනුවෙන් හිලවු වන්නේ ලැබීමට නියමිත සමාජයේ උත්තරීතර පිලිගැනීමය. එහෙත් තම ජීවීතය පමණක් නොව ඒ කැප කිරීම වෙනුවෙන් නියමිත සමාජ පිලිගැනීමද කැප කොට ඒ වෙනුවට සමාජ අපවාදය ලැබීමට තරම් තම මතවාදය, විශ්වාසය වෙනුවෙන් කැපවූවෝ  ඉතිහාසයේ ඇත්තේ අතලොස්සකි. නාතුරම් ගෝඩ්සේ  නැතහොත් මහත්මා ඝාතකයා අයිතිවන්නේ ඉතිහාසයේ ඉහත  කී අතලොස්සක් වූ නියැධියටය. මේ ඔහුගේ පාපොච්චාරණයයි.....

මා උපත ලැබුවේ උසස් බ්‍රහ්මණ පවුලකය. එය භක්තිමත් හින්දු පවුලක් විය. නමුත් තාරුණ්‍ය මා වෙලා ගනිද්දී, මම ක්‍රමිකව නිදහස් ලෙස සිතන්නට පුරුදු  විමී. මිත්‍යාවිශ්වාස වලින් බැහැරව, කිසිදු දේශපාලන හෝ ආගමික බැදීමකින් තොරව සිතන්නට මට අවශ්‍ය විය. මේ නිසාම බ්‍රහ්මණ වංශිකයෙක් උන මම,  හීන කුල ඇත්තන් සමග වැඩ කිරීමට පටන් ගත්තෙමි. උප්පත්තියෙන් තීරණය කරන උස් පහත් බව මා හට ප්‍රිය නොවීය. මම ප්‍රසිද්ධියේ කුල වාදයට විරුද්ධව පෙනී හිටියෙමි. කුල නීතී කඩා දමමින් හීන කුල ඇත්තන් සමග ආහාර ගැනීමට වාඩී උනෙමි.

මා සමාජවාදය, මාක්ස්වාදය පිලිබද ලියැවුනු පොත පත පරිශීලනය කලෙමි. නමුත් මා වඩාත් උත්තේජනය කෙරුවේ  වීර් සවාකර් හා මහත්මා ගාන්ධි විසින් රචිත පොත පත හා ඔවුන්ගේ කියුම් කෙරුමය. ඉන්දියානුවන්ගේ හිස හා කවන්දය ඔවුන්ය. එහි සැකයක් නැත

මහත්මාට එරෙහිව නොසරුප් වචන භාවිතයට මට සිත ඉඩ නොදෙයි. ඔහුගේ මතවාදීමය පදනමේ ඇති අඩුලුහුඩූකම් මා හදවතේ සිර වී පවතීවී.  නමුත් මා දවා අළු කරන්නේ මුස්ලිම්වරුන් වෙත ඔහු දක්වන අසීමීත ලිහිල්භාවය ය. ඒ ලිහිල්භාවය හීන්දූන් වෙත යොමු නොවෙන්නේ ඇයි.



පන්ජාබයේ ඇති වූ මුස්ලිම් අන්තවාදී නැගිටීමට විරුද්ධව රටේ අනෙකුත්  පලාත් වල හින්දූන් නැගී සිටිද්දී, ආන්ඩුවේ තුවක්කු නිහඩ කලේ හින්දු අරගලය පමණය.මිලියන 110 ක් ජනයා අවතැන් වීමට තිබෙද්දී මුස්ලිම්වරුන් සිටියේ මිලියන 4 කි. නමුත් මහත්මාගේ අවිහිංසාව ක්‍රියාත්මක වූයේ මූස්ලිම්වරුන් උදෙසා පමණය.

විනිශ්චය හා විනිසුරුවරයා මහත්මා ම විය.  ප්‍රජාත්‍රන්තවාදී ආණ්ඩුවට නිදහස් භාරතයේ ඉරණම තීන්දු කිරීමට බලයක් නොවීය.සත්‍යග්‍රහය, උපවාසය මගින් මහත්මා ආණ්ඩුව හැසිරවීය.


http://ts2.mm.bing.net/th?id=I.4563914652189873&pid=15.1&W=160&H=122

ආණ්ඩුව පාකිස්ථානය ගෙවීමට නියමිත  කොටි 50 ක මුදල නොගෙවීමට ප්‍රතිපත්ථිමය තීරනයක් ගත්තේය. ඒ එම මුදල් පාකිස්ථානය විසින් ඉන්දියාවට එරෙහි ත්‍රස්ත්‍රකටයුතු සදහා යොදාගන්නේ යයි සැකය පිට ය. නමුත් මහත්මා මීට වීරුද්ධ විය. ඔහු මීට විරුද්ධව ජනවාරි මුල් සතියේදී මහා සත්‍යග්‍රහය හා උපවාසයට වාඩි විය. ආන්ඩුව දෙදරා ගියේය.මහත්මාගේ බලපෑමෙන් ආන්ඩුවේ තීරනය උඩු යටි කුරු විය.

දශක තුනක් තිස්සේ මහත්මාගේ හින්දූන් ප්‍රකෝපකිරීමේ හා මුස්ලිම්වරු සැනසීමේ අවසාන අවස්ථාව එය විය යුතුව තිබිනි. පශ්චාත් නිදහස් භාරතය තුල ඔහුගේ ප්‍රධාන අවිය වූ 'සත්‍යග්‍රහය' භාවිතා වී තිබුනේ මුස්ලිම් වරුන් පිනවීමටය....ජනවාරි 13....එදින මහත්මාගේ  ජීවීතය පිලිබද තීරනය කෙරිනි.

හරි හෝ වැරදි වේවා තමා විශ්වාස කරන මතවාදය, විශ්වාසය වෙනුවෙන් පෙනි සිටීම අගේ කල යුතුය. එහෙත් තමන්ගේ විශ්වාසය හෝ මතවාදය රටේ පවතින නීතිය අධික්‍රමණය කරන්නේ යැයි විශ්වාස කිරීම, සමාජ ශෝධනයක්  නොව, බහුතර සාමකාමී සමාජයට අභියෝගයකි. නාතුරාම් ගෝඩ්සේ ආයතනගත නීතීයට අභියෝග කරන්නේ නැත. ඒ වෙනුවට ඔහු නීතීයේ ඔහුට නියමිත දඩුවම පිලිගනී. ඔහු ඉ‍ටු කලේ ඉතිහාසය විසින් ඔහුට නියමිත කාර්‍යභාරයයි. නීතීය ඉදිරියේ ඔහු ඝාතකයකි. හදවත ඉදිරියේ ඔහු කෑ ගසා ප්‍රකාශ කරන්නේ ඔහුගේ අවංකත්වයයි. ඉතිහාසය ඔහුට හිමි ස්ථානය නිර්නය කර ඇති බව නොඅනුමානය. මේ අවදි වන්නේ ඔහුගේ හඩය...

''මම සිතුවෙමි. මම මා ගැනම සිතුවෙමි. මහත්මා ඝාතනය මගේ ජීවිතය අඳුරු කරනු ඇත. මා පණටත් වඩා අගය කරන මාගේ ආත්ම අභිමානය සුණු විසුණු වී යනු ඇත්තේය.ජනතා අපවාදය මිස හොදක් නම් නොලැබෙන්නේය'''.

''මා අභිමුව ඇත්තේ තේරීමකි.. ආත්ම අභිමානය,ජීවීතය හෝ රටය. මහත්මාගෙන් තොර ඉන්දීය දේශපාලනය වඩා ප්‍රායෝගික වනු ඇත්තේය. පාකිස්ථාන ආක්‍රමණය හමුවේ එය වඩා ශක්තිමත්ව නැගී සිටිනු ඇත. මාගේ අනාගතය ඝාතනයත් සමග අඳුරු වී යනු  නියතය.එහෙත් භාරතය වඩා නිවහල්ව නැගී සිටිනු ඇත. එය සිවිල් සමාජයෙන් මා ලබන අපවාදය හා දඩුවම සලකන කල නොසැලකිය යුත්තකි''

''ජනවාරි 30 වෙනි දින මා මහත්මා වාසය කල බිර්ලා බවන් වෙත පිය නැගුවෙමි. වේලාව දහවල් 1200 ය. මහත්මා එලියේ හිරුරස්නය විදමින් විවේකයෙන් සිටියේ ය. කුඩා කෙල්ලක් ඔහු පාමුල වාඩී  චී සිටියා ය. මට ඔහුව පහසුවෙන්ම ඝාතනය කිරීමට තිබුනි. නමුත් නිසි සාක්ශිකාරයෙක් නොවීය. ඝාතනය සිදු කල යුත්තේ ඇයි දැයි අංශු මාත්‍රයකදු සැකයක් මා හද තුල නොතිබිනි. ඒ නිසාම මා හට නිතියේ දෑත් වලින් ගැලවී යාමට අවශ්‍යතාවයක් නොතිබුනි. මම ඝාතනය සවස් වරුව වන තෙක් කල් දැමුවෙමි. සවස පුජාවට වඩා වැඩි සෙනගක් බවනට එකතු වනු ඇත''.

''සවස් වරුව උදා විය.සැලකිය යුතු තරම් සෙනගක් සවස් පුජාවට එකතු වී සිටියෝ ය.මහත්මා කුඩා කෙල්ලන් දෙදෙනෙකුගේ උදව්වෙන් පඩි පෙල බසිමින් සිටියේ ය.මට අවශ්‍ය වූයේ තත්පර කිපයක් පමණි.මම මහත්මා ඉදිරියේ සිටගෙන සිටියෙමි.මට ඔහුට වැදීමට අවශ්‍ය විය. ඔහු ජාතිය වෙනුවෙන් යම් කැපවීමක්, සේවයක් කර තිබුනි නම් ඒ වෙනුවෙන් ඔහුට අචාර කිරීමට මට අවශ්‍ය විය. එහෙත් කෙල්ලක් භායනක ලෙස මහත්මාට සමීපව සිටියා ය. මට ඇයට අනතුරක් කිරීමට අවශ්‍ය නොවීය. මා අඩියක් ඉදිරියට තබා මහත්මා හට වැන්දෙමි. ඊලග තත්පරයේදී එක අතකින් මම කුඩා කෙල්ලව අහකට තල්ලු කෙරුවෙමි. ඊලට නිමේශයේදී මාගේ රිවෝල්වරය ක්‍රියාත්මක විය. මහත්මා ගේ ශරීරය ඉතා දුර්වලය. ඔහුගේ නිසල දේහය බිම පතිත විය''


''මාගේ කාර්‍ය නිමා විය. රිවෝල්වරයත් සමග ඉහලට එසවුනු මගේ දැත් සමග 'පොලිස්, පොලිස්' කියා මා හඩ තැලුවෙමි. කිසිවකු මට ලංවීමට එඩිතර නොවීය. මාගේ දැස් සෙනග සිසාරා ගොස් පොලිස් භටයෙක් ඉදියේ නැවතුනේය. මා ඔහුට ඉදිරියට විත් මා අත් අඩංගුවට ගන්නා ලෙස සන් කලෙමි. ඔහු ඉදිරියට පැමිණ මගේ අතෙන් අල්ලා ගත්තේය. ඊලාග මොහොතේ දෙවැන්නකු පැමිණ මගෙන් රිවෝල්වරය මුදවා ගත්තේය...''



ඔහුගේ දීර්ඝ පාපොච්චාරණ නිම වන විට උසාවිය ගල් ගැසුනාක් මෙන් විය.ගැඹුරු නිශ්ශබ්දතාවය ප්‍රශ්න කලේ ‍රැස්ව සිටියවුන්ගේ හදවතයි. ගැහැනුන්ගේ දෑස් කඳුලින් තෙත්ව යද්දී, මිනිසුන් තමන්ගේ දැසට පෙගෙන කඳුලු සගවා ගත්තේ බිමට බර වූ මුහුණු තමන්ගේ ලෙහෙන්සුවට ලං ව යද්දීය. ගැඹුරු නිසලතාවය බිදුනේ වරින් වර යාන්තමින් නැගුනු හුස්ම ඇදීමකින් හෝ හැගීම සගවා ගැනීමට කල ව්‍යාජ් කැස්සකින්ය. මෙය හොලිවුඩයේ හෝ බොලිවුඩයේ චිත්‍රපටියක දසුනක් නෝවීය. මහපොලෙවේ සැබවින් ම එය එසේ සිදුවිය. මහත්මා ඝාතකයා තම හදවත, වචන වලින් එසේ ප්‍රතිනිර්මාණය කලේය.

http://ts3.mm.bing.net/th?id=H.4574939847263422&pid=15.1&H=160&W=160

නාතුරාම් ගෝඩ්සේ..ඔහු ප්‍රශ්න කරන්නේ පශ්චාත් භාරතීය නිදහස් අවකාශය තුල මහත්මා ගාන්ධිගේ දේශපාලන භූමිකාවයි...අවිහිංසාවාදය, සත්‍යග්‍රහය ඔහු යොදා ගත්තේ නිදහස් භාරතය බිය ගැන්වීමට ද?
කොන්ග්‍රස් ආන්ඩුව නිරුත්තරය..ගෝඩ්සේගේ මරණ තීන්දුවත් සමග ඔහු හා බැදුනු සියලු ලිපි ලේඛන ඉන්දෛයාව තුල තහනම් වන්නේය...ඒ නොවිසිදනු ලැබු ප්‍රශ්ණයක් වෙනුවෙනි...එහෙත් ගොඩ්සේගේ අවසාන ඉල්ලීම තවත් පරපුරකට භාර වීම නියමිතය...නොබෙදුනු භාරතයක ගලා යන් ඉන්දු ගංගාවේ තම අළු පා කල යැවීම ඔහුගේ අවසාන ඉල්ලීමයි.